czwartek, 15 stycznia 2015

Capítulo 3

Tytuł: „Ahora sé que la tierra es el cielo” („Teraz wiem, że ziemia jest niebem”)
Autorka: Szanella
Gatunek: Romans, Dramat, Psychologiczny, Obyczajowy, Fanfiction
Pairing: Leonetta (Leon & Violetta)
Czas akcji: Rok 2014/2015 (wraz z rozpoczęciem opowiadania - t.j. 1 rozdział - 17 marca 2014)
Miejsce akcji: Buenos Aires, Argentyna; epizodycznie inne miasta/kraje
Opis: Violetta żyje w swoim własnym, idealnym świecie. Jednak przez jeden wypadek wszystko drastycznie się zmienia. Jak dotąd zawsze radosna i pogodna dziewczyna popada w ciężką depresję. Jakiś czas później do miasta wraca jej były najlepszy przyjaciel - Leon. To, co zastaje w jej domu jest wręcz… okropne. Czy uda mu się odbudować perfekcyjny świat Violetty oraz to, co kiedyś ich łączyło?
Informacje: Wydarzenia mające miejsce w opowiadaniu nie opierają się na wydarzeniach z serialu. Jest to alternatywna rzeczywistość; wszystko oprócz postaci i miejsc jest fikcją literacką.
Ostrzeżenie: W opowiadaniu będą pojawiać się: wulgarny język, trudne tematy, a także sceny +16.
Liczba stron: 6
Liczba słów: 2521
Od autorki: Ten rozdział miał wyglądać nieco inaczej… nieco bardzo inaczej, ale wyszło jak wyszło. :) Sądzę, że nawet na lepsze. Ale to już wy ocenicie, mam nadzieję, że się spodoba. Myśli, wspomnienia bohaterów, etc. oznaczone są pogrubioną czcionką/kursywą! Enjoy! :) x

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wow, tyle jestem w stanie powiedziec na temat tego co wlasnie przeczytalam, poprostu codownie, naprawde bardzo mi sie podobalo :-D Wogole to twoje nowe opowiadanie jest niesamowicie interesujace i z ciekawa fabula ;-) z przyjemnoscia czytam i czekam na kolejne rozdzialy twojego autorstwa,
      Zycze duzo weny
      I pozdrawiam
      Alex :-*

      Usuń
    2. *Przepraszam za bledy ale pisze z telefonu :-/

      Usuń
  2. Czeeeść :*
    Pamiętasz mnie jeszcze?
    Kochana, stęskniłam się, no!
    Straciłyśmy kontakt kilka miesięcy temu i jakoś tak mnie naszło wpaść do Ciebie na bloga, bo swój już odnowiłam i właśnie wracam ;) ale ja teraz nie o tym... Widzisz, jak wiele się zmieniło?
    Pamiętasz, jak jako dwie pierwsze bloggerki z opowiadaniami o Violi rozpoczęłyśmy tę hmmm... modę? Jak wtedy stresowałyśmy się testem szóstoklasisty? Pamiętasz ten wspaniały XVI rozdział na Twoim blogu (jak to nazywałyśmy? UMCA UMCA :D) i dłuugie rozmowy w komentarzach? Wyobrażasz sobie, że minęły 2 lata? Ja nie! Koniec Violetty - serialu - się zbliża. Mam nadzieję, że nasze blogi pozostaną jeszcze na długo i wciąż będziemy prowadzić te historie... Dawno Ciebie u mnie nie było. Masz sporo do nadrobienia ;) Z resztą ja też! Muszę przeczytać caaaaałą drugą historię! Stęskniłam się, nie powiem, że nie. Wpadnij do mnie, może powspominamy stare dobre czasy jak przekupy z warzywniaka :)

    http://violetta-story.blogspot.com

    PS: Nie umiem przyzwyczaić się do tego wyglądu, cały czas pamiętam ten pierwszy: jako nagłówek pierwszy pocałunek Leonetty z 33 odcinka 1. sezonu ;) Ah... Zmiany, zmiany. Właśnie, ja też zmieniłam szablon! I zdjęcie profilowe. Mam nadzieję, że poznasz, wcześniej miałam tę czerwoną torebkę. :D A Ty nawet nazwę... Oj, Panno Verdas, Alex, a teraz Szanella :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wybacz, dzisiejszym komentarzem nie wykażę się kreatywnością ;(
      Brak słów, po prostu żadne nie wyrażą mojego zachwytu ♥
      Masz tyle talentu, każdy rozdział czytam z wielką przyjemnością ;*
      To co tworzysz, jest arcydziełem ♥

      Pozdrawiam,
      Rachel ;*

      Usuń
  4. Jestem!
    Trochę późno ale jestem.
    Rozdział...
    Cudowny, idealny *o*
    Jejku, po prostu brak mi słów. Piszesz cudownie, a każdy twój rozdział czyta mi się z taką lekkością. Po prostu nie wiem co jeszcze napisać.
    Mam nadzieję że Violetta, w końcu porozmawia z Leonem i wszystko się ułoży.
    Czekam na kolejne cudo!

    Hanna

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym opowiadaniu będzie Fedemiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie. Pisałam o tym kilka razy w postach informacyjnych. :)

      Usuń
    2. To pewnie jestem ślepa (y) c:

      Usuń
  6. **********
    Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu :))
    http://historieleonettypolska.blogspot.com/2015/01/lba-5.html
    Gratuluję! <3
    **********

    OdpowiedzUsuń