poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Rozdział XVI ~ Kolejne sekrety ujawnione

Następnego dnia

Violetta

Tata z Angie wrócili dzień wcześniej. Nawet się ucieszyłam.
-Violu, musimy ci coś powiedzieć... - zaczęła Angie - Będziesz miała rodzeństwo!
-Serio? Wow...cieszę się. - nie wiedziałam za bardzo co o tym myśleć.
Cieszyłam się, że tata i Angie są razem szczęśliwi, ale... wolałabym być jedynaczką.
-Angie muszę ci coś powiedzieć... chodź do mnie do pokoju. - byłam gotowa jej powiedzieć.
-No mów. - powiedziała ciekawa Angie.
-Jak was nie było....zro...zrobiłam...no wiesz o co mi chodzi! - nie mogło mi to przejść przez usta.
-Nie za bardzo.
- No wiesz...coś...z kimś... - byłam zmieszana. Nie wiedziałam jak na to zareaguje.
-Ale to? O to ci chodzi o czym ja myślę?

Angie

-A o czym myślisz? - spytała Violetta
-No o tym... wiesz... to dzięki czemu są dzieci... - trudno mi się o tym mówiło.
-No tak.
-Naprawdę? Violu...
-Naprawdę. Tak wiem co teraz myślisz... źle zrobiłam, ale...
-Violu, ja tak nie myślę. Jestem z ciebie dumna. A tak w ogóle, to był Leon no nie? - spytałam
-No a kto inny?
-No nie wiem może...
-Nawet o tym nie myśl Angie! - krzyknęła.
-No dobrze, zapomniałam, przepraszam.
-Tylko nie mów o tym tacie, bo zabroni mi się spotykać z Leonem i znowu mnie zamknie w domu na zawsze.
-Nie powiem.
-Słowo?
-Słowo.

Leon

-Stary, już wszystko wiem. Gratuluję. No nieźle. - powiedział Andres.
-O czym wiesz? - spytałem.
-No o tobie i Violettcie...No wiesz ...
-Skąd wiesz? -spytałem.
-Od Camili. - powiedział i nawet nie chciało mi się pytać skąd ona to wie, ale pewnie od Violetty. - No nieźle.
-Opanuj się. Przeżywasz to bardziej niż ja. - zaśmiałem się.



 Alex :** 


14 komentarzy:

  1. Super. Jutro rano będę i z niecierpliwością czekała na następny. ;D ;*
    Fajnie, że powiedziała Angie.. Tylko trochę się wkurzyłam na Cami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też! W końcu przyrzekła, że nie powie :/

      Usuń
  2. Jestem pierwsza? Wow!
    Tak się chichrałam xd
    Mega! Po prostu gratki! Super pomysł! Angie jest dumna z Violi? Wow! Viola będzie miała rodzeństwo? Wow! Teraz siedzę na ściśniętym tyłku i czytam jeszcze raz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak teraz myślę…
    Dołujesz mnie kurczę! :D masz tyle czytelników i obserwatorów… a ja to klapa, normalnie :/ weź się zlituj i mi pomóż! :* :) :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do nagrody the versatile blog.
    Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam dwa rozdzialy wczoraj na fonie ale nie komentowalam powiem ze one sa GENIALNE kiedy nowe? rano czy wieczorem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskoooo...Andreas jest dziwny o.O Oddaj troche talentu !

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest cudowne <3 Czekam z niecierpliwością na następny!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ty to robisz . ?:* Kiedy nastepny rozdział .?

    OdpowiedzUsuń
  9. ''Opanuj się przeżywasz to bardziej niż ja'' -- Nie no rozwaliło mnie to XD
    Kocham ten rozdział i całego bloga. Ugh .. I widzisz do czego doprowadziłaś ?! Wzięłam zwariowałam. O-o
    Ale dobra, tak serio to ja to mam o urodzenia. :33 Nie komentuję pod każdym postem bo dopadła mnie choroba o nazwie 'LEŃ POWSZECHNY'' C: Ale wiedz, że wszystko co robisz i piszesz widzę. O_o >.<

    Kocham ( :** ) i pozdrawiam.
    Velvet .xx

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze fajnie by bylo gdyby viola byla w ciazy

    OdpowiedzUsuń
  11. O jacie Angie jest w ciąży! Czyli pewnie oni nie wyjechali załatwić jakieś sprawy Germana,tylko swoje... superrr!!! / http://violetta-love-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego w prawdziwym życiu lub w serialu nie może być twoich rozdziałów ?? Piszesz świetnie , zazdroszcze ci takiego talentu ;) Wydaj książkę błagam kupie ją pierwsza :))))
    KC :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś Po prostu boska! <3333 aha i Sorki że nie komentowalam poprzednich ale jakos mi się nie chciało.

    OdpowiedzUsuń