niedziela, 19 kwietnia 2015

Pytania do bohaterów! :)

Hej, hej! Bohaterów mojego opowiadania poznaliście już dosyć dobrze, więc chyba czas, by zacząć z pytaniami do nich. :)
Myślę, że każdy wie na czym to polega, a jeśli nie, to już tłumaczę.

Zadajecie mi pytanie w takiej formie:
np.: Do Violetty: Co czujesz do Leona?
A ja odpowiadam jako Viola w takiej formie, by zbytnio nie zdradzać dalszych wątków. :)

Nie musi być to Viola, czy Leon, mogą być też inni bohaterowie, którzy rzadziej występują w rozdziałach, np. Olga.

Będę co jakiś czas wybierać najciekawsze pytania. Nie będę odpowiadać na powtarzające się, obrażające kogoś, idiotyczne lub te, które będą wymagały zdradzenia dużej części dalszej fabuły.
Pytania zadajcie tutaj lub kliknijcie na moim tumblr na kopertę po lewej stronie od tytułu i zdjęcia. :)


PS Rozdziału dzisiaj niestety nie będzie, bo jeszcze muszę się uczyć na jutrzejsze sprawdziany i nie dam rady go dokończyć. W tygodniu zajęłam się totalnie czymś innym i jak zwykle się nie wyrabiam. Dodam go jutro lub we wtorek. :) Przepraszam, że znowu musicie czekać. ♥

6 komentarzy:

  1. Leon dlaczego sie nie spytasz Violi czy z toba będzie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fran
    Wyzdrowiałaś już? ;]

    O ja, też jutro piszesz... Mój brat jutro pisze, ale jak to on... Nie wyrabia. :D Się załamał. Niby on to ma szeroko i daleko, ale chyba każdy chce się dostać do dobrej szkoły...
    Nie zamieniłabym się teraz z nim. - Czekam na swoją kolej i wcale nie odliczam dni! Wręcz na odwrót. Aby jak najdalej od testów. - Niestety coś mi nie wychodzi, bo czas leci do przodu ;c W każdym razie, przechodzę załamanie nerwowe. Więc lepiej teraz zakończyć ten komentarz.
    Powodzenia na testach ;]
    ~Katy<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. :) jest 23 a ja mam jutro szkoLe i mam pytanie dodasz dzisiaj czy jutro bo jak jutro to pójdę już spać bo mam sprawdzian z matmy. tą podstawowka. xD jak coś czytałam do końca post. Ale nie mam zielonego pojecia czy dodasz za niedługo czy iść już spać? Julaa:D

    OdpowiedzUsuń