sobota, 30 sierpnia 2014

One Shot: Dziesięć razy tak || Lodoggero

Tytuł: „Dziesięć razy tak”
Autorka: Szanella x
Gatunek: Komedia; Romans;
Pairing: Lodoggero (Lodovica & Ruggero)
Czas akcji: Marzec 2014 oraz kwiecień 2015
Miejsce akcji: Buenos Aires, Argentyna
Przedział wiekowy: +13 (występują wulgaryzmy)
Opis: Lodovica przegrała zakład z Ruggero, przez co teraz musi odpowiedzieć „tak” na dziesięć jego pytań.
Liczba stron: 6 i 1/4
Liczba słów: 2361
Od autorki: Nie wiem co mnie naszło, ale pomysł bardzo mi się spodobał, więc nie mogłam tego nie napisać. Z racji tego, że kocham Lodoggero całym serduszkiem i pasowali mi do tego One Shota jak ulał - wybrałam właśnie ich. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. Enjoy! ;) x

8 komentarzy:

  1. Jeśli miałabym być szczera, to... To był najlepszy OS, jaki w całym swoim blogowym życiu przeczytałam.
    Uwielbiam Lodo jak i Rugge'a, i oglądając ich TC uśmiałam się po pachy, a gdy zauważyłam, że dodałaś miniaturkę o nich, oniemiałam.
    Jesteś niesamowitą pisarką i ucieszyłam się, że wybrałaś akurat ich.
    Świetny pomysł, naprawdę. ;)
    To wspaniała przyjaźń (a później,miłość) i chciałabym być na miejscu któregoś z nich, by poznać taką osobę.
    Czekam na więcej takich publikacji i oczywiście na kolejny rozdział.
    Życzę weny <3
    Vicki.
    ~ludmila-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sobie zajmę moje miejsce, misiu ;> ♥
    kocham cię najmocniej na świecie ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochanie, patrz, już wróciłam! szybciutko, prawda? ♥
      zacznę ten komentarz trochę... inaczej. dlaczego ten wspaniały oneshot został dotychczas tylko raz skomentowany? ten świat schodzi na psy... żeby takiego talentu nie docenić? phi, idioci :(
      a więc tak...
      skarbku, ty... wiesz, że Jorvica to moje całe życie, prawda? i dlatego... ogromnym szokiem jest to, jak bardzo ujęłaś mnie tym oneshotem. och, no może nie znów takim wielkim, bo jednak bierze twój talent górę tutaj. ale jednak. naprawdę bardzo, bardzo mocno mi się spodobał ♥ fabuła... po prostu świetna. świetny pomysł, chyba nawet najświetniejszy (jak to głupio brzmi, o żal xD) na jaki wpadłaś, misiu. jak ja bym chciała zobaczyć Lodo w zielonej peruce, tak kroczącą przez korytarz, och, nie wyobrażasz sobie nawet ;D jak już mowa o tym... wiem, że odbiegam od tematu, ale ja muszę... TAM BYŁ JORGE, TAM BYŁ JORGE I MÓJ BOŻE AKA XABI - JORVICA WSZĘDZIE ♥♥
      dziękuję. już mi lepiej xD
      powracając, nigdy nie sądziłam, że spodoba mi się oneshot, w którym głównym odniesieniem będzie miłość Lodovicy i Ruggero... a jednak. piszesz po prostu tak wspaniale, że ja zakochuję się w każdym twoim dziele, nieważne czy jest to oneshot, rozdział, czy jeszcze coś innego - ja to kocham całym sercem, bo jest tak perfekcyjnie napisane ♥
      to chyba mój najkrótszy komentarz tutaj :( i badziewny do potęgi entej... ogromnie cię za to przepraszam. obiecuję, że komentarz pod rozdziałem będzie 3x dłuższy, skarbku ♥♥
      kocham cię najmocniej,

      ~ Cookie ♥

      Usuń
  3. Super OS!!Świetny pomysł z tym zakładem.
    Może założę się o takie pytania z koleżanką.
    Życzę dużo weny!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny OS ten zakład był normalnie cudny!! ;33
    Życzę ci weny na więcej takich OS i rozdziałów ! ;33

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuuuudo <3
    Świetny i oryginalny pomysł na OS ;)
    Przepraszam za ten marny komentarz, ale ostatnio mam kompletny brak weny na pisanie czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak weny, więc krótko - boski. Boskii. Uwierz mi - to twój najlepszy OS na tym blogu. <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuu, jaki piękny! <3 Naprawdę, niebanalna fabuła, romantyzm, Lodogerro, mhm, to lubię. ♥ Bardzooo mi się podobało, czytałam z uśmiechem na ustach. Miałaś ciekawy pomysł i ciekawie go zrealizowałaś. ;* Na długo ten OS pozostanie w mojej głowie.
    xx

    OdpowiedzUsuń