czwartek, 28 listopada 2013

Wyniki konkursu! ;3

Tak, już czwartek, a ja dopiero daje wyniki. Po prostu jestem leniwa chora i nie mam na nic chęci xD
Nie no, tak na serio to musiałam sobie wiele prac porównać, stwierdzić, która ma więcej plusów, jeszcze te dyplomy zrobić.
Przyszło mi 16 prac ( o 2 więcej niż na tamten ;) tak, pamiętam, że wtedy przyszło mi 14 prac, pamiętam co w której było, a nie pamiętam co pani gadała tydzień temu na historii >.< ).
Zastanawiałam się czy nie zrobić wyróżnienia, ale potem jeszcze jedna praca przyszła, która też mi się spodobała, no ale już by za dużo było, więc miejsca są 3 tak jak mówiłam xd
Dyplomy robiłam z tymi głównymi postaciami one shotów, jak coś xd

1 miejsce - Milena Verdas 
Na początku zwykła historia, potem nagle wielkie BUM, później mój płacz, o którym ci mówiłam... To była taka jedyna praca, którą przezywałam aż tak ( może i jestem zbyt wrażliwa, ja o tym wiem, no ale ciii... xd ).
Dlatego zajęłaś 1 miejsce :D Dyplomy dostaniesz za chwilę na maila. Mam nadzieję, że przypadną do gustu.

2 miejsce - Axi Verdas
Niby nic takiego, one shot jak one shot. Tak by powiedziało wiele osób, ale nie ja. W tym było coś innego. Coś co mi się spodobało. Do tego Jortini *_* <3 Zasłużyłaś na 2 miejsce ;) Dyplomy również dostaniesz na maila, mam nadzieję, że się spodobają.

3 miejsce - LuLu Comello
Coś podobnego jak u Mileny, jednak nie aż tak. Praca również mi się spodobała, lecz te poprzednie bardziej mnie urzekły. Może nie zbyt satysfakcjonuje cię 3 miejsce, ale ci się należy :D Tak samo jak twoje poprzedniczki - dyplom na maila, mam nadzieję, że go polubisz ;)

To już wszystko, one shoty za chwilę zostaną wstawione na stronę główną bloga. Mi jak i ich autorkom na pewno spodobałoby się, jakbyście zostawili jakąś ocenę w komentarzu <3

5 komentarzy:

  1. Osobiście, nie brałam udziału w konkursie, ale gratuluję wszystkim osobom, które to zrobiły. Najważniejsze są dobre chęci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy mój Ci doszedł?
    Mój to ood e-maila askag.1994@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutam :(
    Chociaż nie miałam wielkich nadziei na to, że wygram, jak zawsze z resztą...
    Gratuluję zwyciężczyniom i lecę czytać One Shot'y :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW!! Mój drugi konkurs i po raz drugi zajęłam jakieś miejsce ;***
    Szczerze?? Jakoś nie przypadła mi do gustu moja praca, do tego pisana na szybko ;((
    Ale cieszę się xD Ach no i jestem spełniona, bo Ci się podobał <33

    OdpowiedzUsuń