sobota, 30 kwietnia 2016

Capítulo 23

Tytuł: „Ahora sé que la tierra es el cielo” („Teraz wiem, że ziemia jest niebem”)
Autorka: Szanella
Gatunek: Romans, Dramat, Psychologiczny, Obyczajowy, Fanfiction
Pairing: Leonetta (Leon & Violetta)
Czas akcji: Rok 2014/2015 (wraz z rozpoczęciem opowiadania - t.j. 1 rozdział - 17 marca 2014)
Miejsce akcji: Buenos Aires, Argentyna; epizodycznie inne miasta/kraje
Opis: Violetta żyje w swoim własnym, idealnym świecie. Jednak przez jeden wypadek wszystko drastycznie się zmienia. Jak dotąd zawsze radosna i pogodna dziewczyna popada w ciężką depresję. Jakiś czas później do miasta wraca jej były najlepszy przyjaciel - Leon. To, co zastaje w jej domu jest wręcz… okropne. Czy uda mu się odbudować perfekcyjny świat Violetty oraz to, co kiedyś ich łączyło?
Informacje: Wydarzenia mające miejsce w opowiadaniu nie opierają się na wydarzeniach z serialu. Jest to alternatywna rzeczywistość; wszystko oprócz postaci i miejsc jest fikcją literacką.
Ostrzeżenie: W opowiadaniu będą pojawiać się: wulgarny język, trudne tematy, a także sceny +16.
Liczba stron: 6
Liczba słów: 2445
Od autorki: Dziękuję, że znowu tak długo czekaliście na rozdział, ale już mam troszeczkę większy luz w szkole, bo jestem po egzaminach, więc mam nadzieję, że się to zmieni. Kocham was. ♥ Myśli, wspomnienia bohaterów, etc. oznaczone są pogrubioną czcionką/kursywą! Enjoy! :) x

5 komentarzy:

  1. miejsce dla majki du... dużej już mojej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swinia z ciebie.
      dobry wieczor, z tej strony majka johnsowianka, twoja fav girl
      ale po co te brawa, spokojnie, siedz na miejscu ola
      osolilabym cie, ze znowu musialam tak dlugo czekac na rozdzial, ale mialas te egzaminki, udawalas, ze sie uczylas etc so juz ci odpuszcze, ale nie przyzwyczajaj sie ok x

      geografia i skaly powiadasz. coz, usmialam sie. malo co NIE UMARLAM ze smiechu .
      fran taka kochana, martwi sie o fjolke aw. ona dla wszystkich jest taka kochana ts, daj jej za to mega super seksi boja. niech napisze mu piosenke, czy cos idk. moooze...
      DO U WANT TU BE MY BOYFRIEND? MY SUPER SUPER SEXI BOYFRIEND?
      lokowanie prodkuktu, frolzen, disnej
      ps. przyznaj sie, zanucilas sobie to<3
      leon aka druga frania, taki troskliwy jak zawsze. violetta mogla zjesc te nalesniki, najwyzej by wyrzygala. no jak mozna nie zjesc nalesnikow z czekolada??? to jak spotkac shawn bez koszulki i nie zrobic zdjecia, boze
      marco damski bokser, swinia jedna. takiego siniaka to powinien miec on. i to gdzie indziej
      O TWARZY MYSLE ZBOCZENCU, ZEBY WIDAC MOCNO BYLO
      co sie dzieje z ta mlodzieza, jedno im w glowie:/
      ale dobrze, ze nasza fioletowa krowka powiedziala prawde i lajon jej uwierzyl, bo jakby znowu byla jakas drama, to bym nie wytrzymala chyba psychicznie. dobry panie bieber, ile mozna do ciula wafla. ciula nalesnika
      nie jestes smieszna maja
      spadaj maja
      fjola dowalila z ta ciaza lol. chociaz ja od razu bylam SMIERTELNIE przekonana, ze bedzie w tej ciazy i bedzie bubu verdas. lajon taki seksiak, juz miedzy nimi oki, to wszystko juz tyle trwa... nie no, pewnie zaciazyla, jestem pewna
      ginekolog maja espinosa, zainteresowani dzwonic pod nr: 997
      leon od razu przylecial, taki zestresowany i to takie kochane max aw. kocham go >>> niektore sceny sa tutaj takie hjdfkshfjk, bo urocze, gdzie normalnie byc moze porzygalabym sie juz tecza, ale tutaj nie. to opowiadanie jest tworzone do bycia takim perf i slodkim oki
      'tylko tyle?' lajon to ja, ja to lajon. i to >>>
      ta nauczycielka jest popizgana, zaczynam podejrzewac, ze z polski ja wytrzasnelas cri. verdas taki rebel, buntownik, mrmr. kolejny dowod na to, ze pewnie zaliczyl violke. eh. te dzieci. tak szybko dorastaja. jeszcze szybciej wpadaja XDDD
      wciaz nie jestes smieszna maja...

      podkreslam, ze z n o w u bardzo dlugo czekalam na rozdzial. ale po raz kolejny bylo warto phi. mega podoba mi sie podoba. ciekawi mnie watek zlego samopoczucia violi, wciaz jestem SMIERTELNIE przekonana, ze bedzie bubu verdas. zobaczymy!!

      daj szybko nastepny albo cie ZABIJE ola, przysiegam.
      kocham cie, maja x

      Usuń
    2. UMARŁAM ze śmiechu przez ciebie, majka .

      też cię kocham aw

      Usuń
    3. ja tez wlasnie UMIERAM ze smiechu olka

      Usuń
  2. Viola źle się czuje.
    To pytanie o ciążę do Leona mnie rozwaliło. Przynajmniej wie jakby się zachował gdyby była w ciąży. Nie zostawiłby jej. Może być spokojna.
    Leon jak zwykle p odpada nauczycielce. Uwzieła sienna niego i tyle. Wredne babsko. Violi przeszło i pon kilku dniach wróciła do szkoły. Leon się nią opiekował.
    Cudowny.
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń