niedziela, 17 stycznia 2016

Capítulo 20

Tytuł: „Ahora sé que la tierra es el cielo” („Teraz wiem, że ziemia jest niebem”)
Autorka: Szanella
Gatunek: Romans, Dramat, Psychologiczny, Obyczajowy, Fanfiction
Pairing: Leonetta (Leon & Violetta)
Czas akcji: Rok 2014/2015 (wraz z rozpoczęciem opowiadania - t.j. 1 rozdział - 17 marca 2014)
Miejsce akcji: Buenos Aires, Argentyna; epizodycznie inne miasta/kraje
Opis: Violetta żyje w swoim własnym, idealnym świecie. Jednak przez jeden wypadek wszystko drastycznie się zmienia. Jak dotąd zawsze radosna i pogodna dziewczyna popada w ciężką depresję. Jakiś czas później do miasta wraca jej były najlepszy przyjaciel - Leon. To, co zastaje w jej domu jest wręcz… okropne. Czy uda mu się odbudować perfekcyjny świat Violetty oraz to, co kiedyś ich łączyło?
Informacje: Wydarzenia mające miejsce w opowiadaniu nie opierają się na wydarzeniach z serialu. Jest to alternatywna rzeczywistość; wszystko oprócz postaci i miejsc jest fikcją literacką.
Ostrzeżenie: W opowiadaniu będą pojawiać się: wulgarny język, trudne tematy, a także sceny +16.
Liczba stron: 7
Liczba słów: 3728
Od autorki:
Rozdział jest zdecydowanie dłuższy, niż poprzednie. Jeśli chodzi o ilość stron, to tylko trochę, ale jest o wiele więcej słów, przez co jestem strasznie dumna z siebie. Od razu przepraszam wszystkich za to, co się dzieje w tym rozdziale, nie zabijajcie mnie. ♥ Przy okazji powiem, że nie mam pojęcia, czy w przyszłym tygodniu będzie rozdział, bo wracam do szkoły po dość długiej nieobecności i będę musiała dużo nadrobić. Ale postaram się mimo wszystko go dodać. :) Myśli, wspomnienia bohaterów, etc. oznaczone są pogrubioną czcionką/kursywą! Enjoy! :) x

7 komentarzy:

  1. miejsce dla mojego zjeba 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udam, że to wcale nie ja, pfff XD
      Misiu. Jesteś zła i jak oni ci nic nie zrobią to ja na pewno tak. A tak poza tym to rozdział jest cudowny, jak zawsze, ale ty musisz jak zwykle namieszać, aw. W niektórych momentach już mi się chciało płakać, serio. Masz mi to ładnie naprawić, bo jak nie to cię znajdę i nawet :c ci nie pomoże, głupku. Iii sama jesteś zjebem, nie pozdrawiam ❤

      Usuń
  2. Ooo podoba mi sie!
    Genialne
    Cudo
    Max
    Great
    Interesting
    My
    English
    Is
    Not
    Good
    Because
    Wen
    I looking
    This
    Cool
    Story
    Im
    Very
    Heppy

    :)))

    Ok jakby co genialna osobo z takentem zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje miejsce .
    a jak ktos mi sie wpieprzy znowu to wytargam za kudly jak lalke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powracam bardzo szybko so raduj sie czy cos tam x
      powinnas dostac po..twarzy za to co zrobilas temu biednemu lajonowi, ale rozdzial jest perf - tak wiec czuj laske pani plebsie, albowiem wyjdziesz z tego calo
      kocham. kocham ten rozdzial oki. trzy razy mialam lzy w oczach idiotko i rozplakalam sie kiedy leon mowil do violi do telefonu jsjfksf. zal mi go tak strasznie strasznie
      ale mam franie. uwielbiam ich jako przyjaciol tutaj, friendship goal no boze >>>
      a francesca sama w sobie jest taka kochana. to wszystko co dla niego robi, jak go wpiera etc jeju
      boze ten komentarz jest taki bez sensu, przepraszam
      ale jaram sie tym jak leondre charliem, no co ja poradze
      bede taka cute max i powiem jak to bardzo sie ciesze, ze te rozdzialy faktycznie sa czesciej tak jak obiecalas, bo to opowiadanie jest naprawde cudowne, i ciesze sie, ze wiem, iz mam na co czekac x
      kocham cie najmocniej, czekam na kolejne cudo ♥

      ps. taka z ciebie dumna jestem, moje bobo puci puci x

      Usuń
  4. Świetny blog <3
    Zapraszam do mnie http://zaginionaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń