piątek, 3 kwietnia 2015

Wyniki konkursu

Po pierwsze bardzo was przepraszam, że musieliście czekać prawie miesiąc na wyniki, no ale wyszło jak wyszło i są dopiero teraz. Ale w sumie - jak to ja - potrzymałam was trochę w niepewności. :)

Dziękuję za wszystkie wysłane mi prace (chociaż i tak wiele osób do mnie pisało, którym nie udało się wysłać pracy - ale wam też dziękuję, za chęci :D). Dostałam ich trzynaście, spośród których musiałam wybrać trzy zwycięskie. Nie było to wcale takie łatwe, ale po długim namyśle - dałam radę. :)

Zacznę od końca, czyli trzeciego miejsca.  Zajęła je Rachel - zobaczycie jej pracę jutro o 13.

Drugie miejsce zajęła Mechi Comello - jej pracę zobaczycie jutro o 16.

No i pierwsze miejsce - Iga Łakoma. Jej praca zostanie opublikowana także jutro, o godzinie 19.

Gratuluję wszystkim dziewczynom! :) Wasze prace spodobały mi się najbardziej, ale przyznam, że dość trudno było mi wybrać, która ma zająć jakie miejsce.
Skontaktuję się z wami mailem (z którego wysłałyście mi one shoty).

Zwyciężczynie dostają ustalone wcześniej nagrody, a reszta uczestników po jednym dyplomie za udział w konkursie - tak jak mówiłam wcześniej. :)


Rozdział pojawi się dopiero w niedzielę, znowu pod koniec tygodnia, ale ze względu na to, że dzisiaj już nie będę miała dostępu do laptopa, a jutro będą dodawane one shoty konkursowe - została nam niedziela. Wielkanoc, ale myślę, że to nie przeszkadza - najwyżej przeczytacie w innym dniu. :)

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mailu coś mi się zepsuło, więc podziękuję tutaj x
    Bardzo cieszę się z powodu zajęcia drugiego miejsca i gratuluję innym osóbkom, także tym, które się napracowały, ale nie udało im się zająć żadnego z trójki miejsc ♥
    (Btw, to kochane, że doceniasz pracę wszystkich i każdemu wysyłasz dyplom ♥ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wczoraj też był wielki problem z wysyłaniem maili, więc ledwo mi się udało wieczorem wysłać te dyplomy. :(
      Te osoby na pewno napracowały się chociaż troszeczkę, więc zasłużyły. :) ♥

      Usuń
    2. Masz rację. Tylko troszeczkę :)
      ;-;
      ;-;
      ;-;

      Usuń
  3. Wybrałaś tylko osoby z Violettą, a np. mi nie dałaś szansy ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam to, co najbardziej mi się podobało, każdy miał szansę. :)

      Usuń