poniedziałek, 2 lutego 2015

Ważna informacja!

Misiaki, w tym tygodniu i podejrzewam, że w przyszłym również, nic nie dodam, bo wyjeżdżam i nie będę miała dostępu do komputera. Postaram się coś tam napisać w zeszycie, jeśli będę miała możliwość, ale na pewno nic nie dodam. :(

Jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania, cokolwiek, to raczej będę miała dostęp do internetu w telefonie, więc także do gg, aska, twittera itp., to można do mnie napisać. :)

Co do konkursu na one shota - kilka osób mnie już pytało, ankieta jest, głosy są, więc postanowiłam go zrobić, ale teraz nie mam zbytnio jak tego ogarnąć. Jeśli uda mi się napisać posta na telefonie, to go dodam jakoś w tym tygodniu, gdzie wszystko będzie wyjaśnione. A jeśli nie, to zrobię to, gdy już wrócę do domu. :)

Do napisania. ♥

2 komentarze:

  1. Smutno trochę że wyjeżdżasz ale cieszę się,
    że przynajmniej dostęp do gg będziesz mieć x
    Co do konkursu ja napewno biorę udział <3

    Kocham xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko ! ;-;
    Tęsknimy ♥

    OdpowiedzUsuń