czwartek, 1 stycznia 2015

Dzień dobry :)

Po pierwsze wszystkiego dobrego w nowym roku, misie. ♥ A po drugie, to mam dla was małą, ale ważną informację.

Otóż - postanowiłam, że tak z okazji nowego roku, na dobry start, dodam prolog nowego opowiadania. :) Tak, wiem, wiem. Miałam zacząć je już dawno temu, później mówiłam, że podczas przerwy świątecznej... ale w sumie nadal mam przerwę świąteczną, więc nie zawiniłam. Nie obiecuję, że rozdziały będą dodawane często, bo jak na razie mam tylko prolog + cztery rozdziały, właśnie zaczęłam piąty (i nie, nie mam pojęcia, ile będzie rozdziałów, bo nie wiem, ile mi wyjdzie - może być 10, może być nawet i 50 :). Może i idzie mi mozolnie, ale uwierzcie, że bardzo się staram, a rozdziały są dwa albo i nawet trzy razy dłuższe niż te z poprzedniego opowiadania. :) Wymyślić coś też nie jest mi łatwo, bo jak zawsze - mam wenę na to, co będzie później i pomysłów od cholery. Ale wszystko zapisuję, także spokojnie. x Postaram się dodawać rozdział przynajmniej raz w tygodniu, ale nie wiem co z tego wyjdzie. 
Rozdziały będą dodawane tu: TUMBLR, ale sytuacja będzie wyglądała tak, jak z kilkoma poprzednimi one shotami. :)
Oraz na Wattpadzie, ale dokładny link dam wam, jak już opublikuję prolog. 
Także do zobaczenia jeszcze dziś, mam nadzieję, że prolog zachęci, a opowiadanie się spodoba. No i mam też nadzieję, że przeczyta je przynajmniej połowa z tych osób, które głosowały w ankiecie. Byłoby też miło, gdybyście po przeczytaniu pozostawili jakiś ślad. Może być długi, krótki, bylebym tylko wiedziała, że przeczytaliście i co myślicie. :)  Może tak się nie wydaje, ale komentarze naprawdę dodają chęci i weny, bardzo motywują, bo wiem, że ktoś czyta te moje wypociny i że się podoba. Jestem otwarta na wszelkie rady, może i na pomysły, także piszcie. x Komentować będziecie mogli tutaj w komentarzu, a także na Tumblr w zakładce "message" (taka koperta obok zdjęcia po lewej). :) Jeśli ktoś nie ma konta, to na obu witrynach można zrobić to anonimowo.

Do napisania! ♥



Blogger nie chce ze mną współpracować i nie dodał posta o wyznaczonej godzinie, więc dodaję go dopiero teraz. Na Tumblr pojawił się już koło godziny 11, ale wątpię, że ktoś przeczytał, więc dodaję też tutaj. :) 


EDIT: Prologu można się spodziewać w okolicy godziny 19. :) 
EDIT 2: Link do opowiadania na Wattpad - LINK

1 komentarz:

  1. PIWERSZYKOMENTARZNIEMAMCZASUNASPACJĘSZANELLARUCHASIĘZJORGE ♥

    OdpowiedzUsuń